אהבה זה כואב-2004

אהבה זה כואב היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר בעולם הטלוויזיה הישראלי ליכולת של שחקנית מוכשרת, דנה מודן, לייצר לעצמה את התפקיד הטוב ביותר ששחקנית יכולה לקוות לו עבור עצמה.

המודל ההוליוודי הוותיק של שחקן שמכיוון שאינו מצליח למצוא בהכרח תפקיד שיביא לידי ביטוי את כישוריו במלואם עובד כאן נהדר. מודן, הגם שזכתה להכרה כבר קודם לכן בתוכניות אירוח וקנתה לעצמה שם, לא הצליחה להביא לידי ביטוי את כל קשת היכולות שלה, ואהבה זה כואב היתה הפתעה גדולה וטובה. נדמה כי הסדרה היא במובנים רבים שידרוג מוצלח יותר של שירת הסירנה של עירית לינור לשנות האלפיים שכן קשה להתעלם מן הדמיון התוכני בין שתי היצירות הללו.

אבל בעוד שהופעתה של דלית קהאן כטלילה בשירת הסירנה הגם שהיתה מוצלחת, יצרה סוג של אנטגוניזים אל מול הדמות הנשית שהציגה קהאן הרי שמודן, הצליחה ליצור דמות שלמה, מלאה ומורכבת יותר בעיקר בשל הכתיבה השנונה והחדה יותר של הסדרה.

קל יותר היה להזדהות עם המאבק של דמותה של מודן והחיפוש שלה אחרי אהבה. הסצינות והעלילה של הסידרה היו כתובות באופן משכנע במיוחד ונדמה שהסדרה הצליחה לתפוס את ההווי התל אביב המשוחרר של תחילת שנות האלפיים ואת העצב האינטלקטואלי של הדור הצעיר המחפש אהבה וכנות במערכת יחסים בעידן שיקרי בעיר מלאת פוזה.

אהבה זה כואב שודרה בהצלחה גדולה ותרמה גם לפריצה של ממש של אסי כהן כשחקן דרמטי מן השורה הראשונה לאחר שורה של תפקידים קומיים בלבד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>